Sabela Landín 10/03/2023

Esta mañá celebrouse no Concello unha reunión na que se informou de que xa chega á Estación Intermodal de Vigo e cumpre horarios

Instalaranse paneis informativos en todalas marquesinas de Mos para que os pasaxeiros teñan toda información, correcta e actualizada

Tras incidencias notificadas, por veciñanza afectada, ao Concello de Mos, respecto de horarios e paradas no Transporte Público Interurbano de Galicia que comunica Mos con municipios limítrofes como Vigo, O Porriño e outros; desde a administración local mosense trasladouse a problemática á consellería de Infraestruturas e Mobilidade da Xunta de Galicia.

Por parte de Mobilidade da Xunta procedeuse a abordar o tema coa empresa de transporte prestadora do servizo, Monbús, e a realizar un exhaustivo seguemento das viaxes durante todo o pasado mes de febreiro para comprobar que o servizo funcionase ben e se cumprisen escrupulosamente horarios e paradas.

Tras realizar os pertinentes controis e comprobar que o servizo voltou á normalidade, esta mañá celebrouse no salón de sesións do Concello de Mos unha reunión a tres bandas entre administración local mosense, representantes da secretaría xeral técnica de Mobilidade, e de Monbús, para dar conta ás representantes municipais da situación real actual na que se está a prestar a día de hoxe en Mos o servizo de transporte interurbano.

Por parte do Concello de Mos asistiron á xuntanza a alcaldesa de Mos, Nidia Arévalo, a concelleira de Mobilidade, Julia Loureiro, e unha técnico municipal. Da secretaría xeral técnica de Mobilidade estivo presente o Secretario Xeral Técnico, Joaquín Macho Canales, xunto coa Xefa Territorial de Infraestruturas e Mobilidade, María Martínez Allegue e un técnico da consellería.

Durante a mesma informouse de que as incidencias xa se atopan solventadas e que se instalarán paneis informativos en todas as marquesinas de Mos para que todos os usuarios do transporte interurbano teñan a información correcta e actualizada sobre o mesmo. Información que, para maior coñecemento e difusión, tamén será publicada na páxina web do Concello de Mos.

As principais reclamacións dos usuarios mosenses sobre o servizo de transporte interurbano prestado por Monbús eran que non chegaba á Estación Intermodal de Vigo e que non cumpría horarios. Ámbalas dúas xa se están cumprindo totalmente na actualidade.

Deja un comentario.

Tu dirección de correo electrónico no será visible. Los campos obligatorios están marcados con *

Información básica sobre protección de datos Ver más

  • Responsable Sthela María Táboas González.
  • Finalidad  Moderar los comentarios. Responder las consultas.
  • Legitimación Tu consentimiento.
  • Destinatarios  Sthela María Táboas González.
  • Derechos Acceder, rectificar y suprimir los datos.
  • Información Adicional Puedes consultar la información detallada en la Política de Privacidad.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Al hacer clic en el botón Aceptar, aceptas el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Personalizar Cookies
Privacidad